Konkurs „Zniszcz te Kilogramy!”

4 lipca 2016

zniszcz-te-kilogramy-megaproste-odchudzanie-dla-nastolatki_okladkaMamy do oddania jedną książkę Zniszcz te kilogramy. Dlatego organizujemy prościutki konkurs na łamach naszego bloga.

Zadanie konkursowe: Podaj nam mega prosty przepis na coś dobrego ale zdrowego. Co nam najbardziej zasmakuje, do tej osoby wyślemy książeczkę 🙂

Na zgłoszenia czekamy pod tym wpisem do 14 lipca 2016 do godziny 23:59

Regulamin Konkursu.

6 komentarzy

  • Gosia 4 lipca 2016jako18:43

    Z racji, że jest sezon truskawkowy to polecam kefir truskawkowy, ktory przygotowujemy w kilka minut <3 <3 <3:

    Jogurt naturalny mieszamy z 500g zmiksowanych truskawek, dodajemy trochę cukru waniliowego do smaku, mleka, żeby koktajl nie byl za gęsty i podajemy w wysokich szklankach ozdobionych wetknięta truskawką i słomką.

    Salatka po grecku, lekka, zdrowa i pyszna:
    Sałatę rwiemy na kawałki, ogorka, pomidory kroimy w kostkę, doprawiamy ziołami, solą, pieprzem, koperkiem a na koncu na wierzch kładziemy ser fera. Jako dodatek robię sos z jogurtu naturalnego z dodatkiem czosnku soli, pieprzu, szczypty cukru, polewam sałatkę i wcinam:)

    Smacznego;)

  • Ivona910 4 lipca 2016jako22:29

    Najprostsze, co może być, a jednocześnie super zdrowe i orzeźwiające w te nieznośne upały, pełne witamin, słodkie, pyszne i lekkie, to koktajl arbuzowy.
    Trzeba wypestkować sporą ilość soczystego, dojrzałego arbuza (jak dobrze, że są takie duże) i dodać do niego na przykład banana lub kiwi, albo jedno i drugie. Fajnie komponują się też maliny. Całość zmiksować. Jeśli arbuz jest dostatecznie soczysty, to uwierzcie, nie trzeba nic dolewać, a konsystencja jest idealna do picia. Zmieniając proporcje arbuz:banan można zrobić shake gęstszy, jeśli ktoś lubi. Genialny napój na upały i syci jako przekąska.

  • moodygirl2 5 lipca 2016jako12:00

    Ja polecam budyń z fasoli. Brzmi podejrzanie, ale jest przepyszny a fasola absolutnie niewyczuwalna. Wystarczy zagotować szklankę mleka z pół szklanki zblendowanej fasoli czerwonej i 6-10 kostkami gorzkiej czekolady. Kiedy wszystko się rozpuści dodać łyżeczkę skrobi lub mąki ziemniaczanej rozpuszczonej w 3 łyżkach mleka. Mieszać aż zgęstnieje i gotowe. Smakuje jak normalny czekoladowy budyń 🙂

    • moodygirl2 5 lipca 2016jako12:02

      Zapomniałabym dodać o 2 łyżkach cukru pudru/słodziku/ksylitolu/miodu/syropu z agawy – co kto woli 🙂

  • Agnieszka C. 11 lipca 2016jako14:54

    Mega prosty przepis na coś dobrego, ale zdrowego to przepis na „domową chałwę”.

    Żeby przygotować chałwę o smaku sezamowym, potrzebuję:
    sezam – 1 szklanka
    miód – 4 łyżeczki

    Sezam delikatnie podprażam na rozgrzanej, a następnie mielę w młynku do kawy. Jak wystygnie, przekładam go do miseczki i „ucieram” z miodem. Po otrzymaniu gęstej i jednolitej masy umieszczam ją w małym pojemniczku, dokładnie dociskając i wkładam do lodówki na 24 godziny.

    Otrzymana masa służy jako podstawa do otrzymania innego rodzaju (smaku) chałwy, np.:
    – dodając kilka kropel aromatu waniliowego, otrzymuję chałwę o smaku waniliowym,
    – dodając drobno posiekane migdały, rodzynki, pistacje czy wiórki kokosowe otrzymuję chałwę z bakaliami,
    – dodając 1 łyżkę gorzkiego kakao, otrzymuję chałwę o smaku kakaowym.

    Do wyboru, do koloru 🙂
    Smacznego!

    • PanTomasz.pl 15 lipca 2016jako14:54

      Gratulujemy! Po dłuższej naradzie wybraliśmy Pani przepis 🙂 na maila Pani wysłaliśmy prośbę o podanych danych do wysyłki 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz dodać zdjęcie (JPEG)